Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

torsdag, januar 04, 2007

Å salige stund uten like!

I dag slutta eg i fysikk. Det trur eg er det mest lettande eg har gjort på år og dag. Då er det i gang med engelsk igjen, noko som blir rart men kjekt. Jepp jepp!

I går i koret byrja vi på "Det er makt i de foldede hender". Det var dritbra :)

No er det under 1 mnd til eg blir 18! Eg har mange gleder i livet :)

2 Comments:

  • At 4:03 p.m., Blogger Ingar T. Hauge said…

    Godt valg, velkommen etter. Selv hadde jeg aldri fysikk, og har aldri angret på det.

     
  • At 12:40 a.m., Blogger Ze Brosowic said…

    Eg derimot hadde fysikk, og gav meg til jul i tredje klasse. ohh lette. Det er konge å slutte med fysikk

     

Legg inn en kommentar

<< Home