Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

tirsdag, desember 12, 2006

3FY- tentamen: Ferdig

Jepp, den er ferdig og takk Gud for det. Eg sat ikkje så mange timar som eg burde, men dei timane eg sat der var laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange. Alt i alt kunne eg vel ikkje så alt for mykje, og nokre av rekneoppgåvene fekk svaret "Ja" eller "Nei". Flotte greier, folkens!
Men no er eg ferdig og det i seg sjølv gjer at eg er så glad at eg drit litt i korleis det gjekk.

I dag skal russen har revymøte, og det gler eg meg utruleg mkje til! Vi skal site og plalegge sketsjar, med pizza, brus og chips attåt. Eg trur at ein DEL dårleg humor vil kome opp til overflata, men det er berre bra, for eg trur folk har godt av å le litt for tida. Det er så mykje alvor elles.

Jula nermar seg, og eg gler meg til å slappe av med TV og julesnop. Utan å ta heilt av med sukkerinntaket sjølvsagt. (Runar sit her og eg får så dømmande blikk av han når eg et snop.)

No går eg rett og slett og legg meg og søv fram til middag. Håpar alle har det bra!

2 Comments:

  • At 1:56 p.m., Blogger Stine Elise said…

    Astrid, det går bra. Snakker vi holemen ein dag?

     
  • At 9:30 a.m., Blogger Øyvind said…

    Russekort ja! det va tider det...den tida før eksamen ja..aiaiai..eksamen..uff! Kanksje fysikkeksamen! Nei og nei... Men det ekje så mye å bekymre seg for!:) Blir russekortet bra da?:D

    E har det veldig fint, ting e utrolig bra her på Sagavoll!:)

     

Legg inn en kommentar

<< Home