Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

søndag, november 19, 2006

Hyttetur

På laurdag reiste Eline, Magnus og meg på besøk til Helge og Arnfinn som byggjer hytter på Kvamsskogen. Kvelden gjekk med til kyllingfilet, American history X og ulike diskusjonar. Alt i alt endte det opp med at vi spelte Othello og kort til ca kl 05.00, og då var det ikkje til å unngå at ein DEL dårleg humor kom til overflata. Vi lo i grunn av det meste og eg trur vi hadde godt av å sove til kl 13 i dag. Othello er forresten heilt konge! Eg fall pladask for det spelet, det var så artig. Alt i alt ei heilt konge helg!
Eg lærte meg òg forresten å stokke kort, noko eg har hatt lyst til å kunne heile livet.







2 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home