Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

onsdag, april 12, 2006

Påskeferie

Dette har eg gjort:
- Vore på kino og sett Istid 2
- Vore i by'n med Tone og Reni
- Hatt/har besøk av JohAAAAAAAAAAAAAAAAAnne
- Vore med Per Arne
- Ete masse! Av ALT!!!!!
- Laga middag
- Høyrt Kamilla og tyven- songen om lag 200 gonger
- Sletta bileta på digitalkameraet
- Sett på TV
- Surfa på veven
- Funne att eit minnekort
- Kjøpt meg ny bukse
- Kjøpt meg nye sko
- Sett Gaute sin musikkvideo 4 gonger
- Sett musikkvideoen ein gong til
- Gått lang tur med Johanne og Per Arne
- Tatt buss to gonger
- Ete litt meir
- Spelt gjennom ein god del av songane i songboka (nesten halvvegs)
- Skrive denne lista



God påske :)

1 Comments:

  • At 5:49 p.m., Blogger Johanne Pauline said…

    haAAAllo! det var utrolig kjekt å være hos deg!! alltid like gøy..eg e ganske trøtt då, men det e sånn det skal være når det e ferie! vi må finne på noe annet gøy snart! for eg kjeder meg allerede.

    men eg e forferdelig glad i deg!!!

     

Legg inn en kommentar

<< Home