Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

tirsdag, mars 21, 2006

Ei fantastisk helg!!

No er det offisielt: Sygnabakken er bar!! Det går an å gå ned utan å risikere liv og helse og andre tekniske gjenstandar ein har i lommene. Heilt fantastisk rett og slett.

Helga var heilt konge. Sygnakoret var på korturnè på austlandet, nærare bestemt Larvik, Oslo, Spydeberg og Svinesund. Vi sang ganske så bra og fekk masse skryt. Etter ein konsert høyrte vi på eit opptak og det var overraskande bra :) Eg var både dirigent, pianist og songar (ikkje på ein gong), og det var kjekt med litt variasjon. Høgdepunktet var nok då vi sang "Du løfter meg opp" i misjonssalen. Folk var heilt med og smilte og klappa. Herrlich :) I tillegg gjekk det bra når eg og to andre skulle synge eit parti trestemt. Eg trudde det skulle gå heilt forferdeleg, men Gud var med og godt var det!

Elles fekk eg den første 6-aren i heile andreklasse :D:D:D Det var altså i samfunnslære. Eg hadde så lyst til å skrike og hyle og hive eit eller anna i veggen, men eg sat berre og smilte for meg sjølv. Det var ein god start på dagen!

No skal vi ha dobbeltime tysk. Herlighet, dei timane er så dryge!!!

PS: Eg var i Svinesund utan å kjøpe noko anna enn tyggis for 100 kr! INGEN TING SNOP!!

1 Comments:

  • At 8:12 p.m., Blogger Johanne Pauline said…

    bra, astrid!! du klarer jo den der snopestoppen, jo!! e stolt over deg! dette e min andre dag uten snop..tja, stort for å være meg. i dag har eg vært på jobbintervju...skummelt! måtte svare på dritmange rare spm..men men, har du hørt noe fra nla? ikkje eg! de svarer aldri de..glad i deg! enooormt!!

     

Legg inn en kommentar

<< Home