Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

mandag, mars 06, 2006

Den endelege oppdateringa!

Etter mykje "mas" har eg no bestemt meg for å oppdatere bloggen min. Det er to grunnar til at eg ikkje har oppdatert bloggen min oftare:

  1. Eg har hatt det vannvittig travelt i det siste
  2. Eg hadde nesten gløymt at eg har ein blogg

Men no er oppdateringa her, og den må skje raskt for no har eg snart kjemitime!

Skule ja.. Det er eigentleg berre det livet eg har no. Skule skule skule. Lekser lekser lekser. Prøver prøver prøver. Eg synes nesten litt synd på meg sjølv. Runar stakkar har blitt sjuk pga alt presset og ligg med høg feber og mistar masse muskelmasse. Det er måndag, men eg lengtar allereie etter helga.

Var russerevy i helga! Eg vart indirekte parodiert på sånn nynorskting, og eg fekk to sistat i russeavisa. Konge :D Russerevyen var kanskje ikkje verdas beste, den var heller litt dårleg, men den funka no.

Elles då? Ikkje mykje.. Vinterferien gjekk med på å slappe av, gjere lekser og vere med div vener. Og så var eg på Kongshaug ja. Det var heilt konge :D Rett og slett heilt fabelaktiv. Møtte masse folk, fekk vere forsangar på ei gudsteneste, og sist men ikkje minst JOHANNE!!! Blir nok fleire turar ned dit i løpet av våren ja!

No ringte det og eg må gå!

1 Comments:

  • At 5:39 p.m., Blogger Johanne Pauline said…

    kjekt med oppdatering! hadde ventet lenge på den ;-) uff, du må ikkje drukne helt i alt skolearbeidet..vi har ganske mye no vi og..men men..husk at skole ikkje e alt..på lørdag og søndag skal eg være "bandleder" (woho!) på en konfeleir..eg tjener 1000 kr!! halleluja! ha en fin uke :D ich liebe dich!

     

Legg inn en kommentar

<< Home