Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

lørdag, april 01, 2006

Den rosa reka i Bergen

I dag er eg i Bergen. Eg måtte stå opp kl 7 på ein laurdag, men det var verd det! Det var jammen godt med litt byliv. Eg skal klippa meg i dag, og det gler eg meg til. Skal berre stussa deg, men det føles godt det òg. Eigentleg hadde eg gått inn ein avtale med meg sjølv om at eg ikkje skulle kjøpe noko. Den braut eg allereie før eg hadde vore i byn i 15 min. Men den t-skjorta var så fin at eg måtte berre ha den. Det var ingen veg utanom. Eg og den var ment to be. Litt i alle fall... Elles har eg berre kjøpt to cdar på salg; Essential Simon and Garfunkel og Mew. PS: Dei var på salg.

Forresten såg eg ei reke på gata i dag. Den var sjølvsagt daud. Heilt rosa. Eg syntes litt synd på den, så eg sto og såg på den ei stund. Eg sto der kanskje litt for lenge, for det enda opp med at eg kræsja med ein mann. Stakkars reka. Det var nok berre minutt før den vart trakka ned og vart heilt flat. Men det var i alle fall ikkje eg som trakka på den!

No skal eg på H&M og skifta t-skjorte, drikke farris og så gå og klippa meg.

Eg sat forresten på ein benk her ute i sentrum og skulle høyre på mew-cden, men eg måtte gå ganske snart fordi det sat ein ved sidan av meg som røyka sigar, og sidan eg ikkje toler røyk måtte eg gå. Men men. Eg måtte ha gått før eller sidan uansett.

Eg sit på nettcafe så dette blir etter kvar ganske dyrt! Må nok gå.

Stakkars rosa reka...

2 Comments:

  • At 3:42 p.m., Blogger Journey said…

    Hei!
    Og takk for sist (i førre post:)
    Eg har tenkt å lage ei rad permalekkjer til nynorske bloggar i bloggen min. Vil du vera med der? Gå hit og les meir. Om du ynskjer vera med, kan du leggje inn ein kommentar.

     
  • At 8:30 p.m., Blogger Johanne Pauline said…

    nesten litt for gale at du var i bergen uten at eg fikk truffet deg! men sånn e det...eg hadde det kjekt på geilo! no skriver eg stil. det går framover..glad i deg!

     

Legg inn en kommentar

<< Home