Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

fredag, april 21, 2006

Ferdig med tysktentamen!

I dag er det fredag, og fredag plar eigentleg alltid vere ein fin dag. Men i dag er det ein ekstra fin dag, for eg er nemleg ferdig med tysktentamen. Veit ikkje om det gjekk så bra, men eg er no i alle fall ferdig. Det var skikkeleg rare oppgåver som handla om wienerpølser og franfurtpølser og alle andre typar pølser. Var nesten litt tragisk. Men, eg treng ikkje tenkje meir på det no for eg er ferdig!

I dag vart eg mobba fordi eg synes at eine læraren vår er litt kjekk. Han er jo det! Var to som sat bak meg som spurte om det vart vanskeleg å konsentrera seg når han var tentamensvakt. Ha - ha, veldig morosamt. Det er jo berre tull! Jaja. Sånn er det no med den saken.

I helga skjer det ein god del eigentleg. I dag er det idol, og det er jo kjekt. Elles skal eg og Stine på fjellet i morgon, og så kan eg eta kjeks. Har jo godtefri, så det er godt når eg først får noko skikkeleg sukker i kroppen. Men faktisk, så er eg nesten avvent frå sjokolade! Det er herleg å kunne gå i butikken utan å kjenne suget mot ei viss hylle som er full av visse teite ting som er fulle av kaloriar. På søndag skal koret først synge i kyrkja, og etterpå skal eg, Karen Marit og Hege syngje på ein konfirmantfest, og eg skal spele til fellessongane.

Apropo konfirmantfest, det er jo ein episode for seg sjølv. Helge, ein lærar på skulen, sa at det kunne vere lurt å prøve instrumentet eg skulle spele på før søndagen, sånn at eg var førebudd. Då eg kom bort på hotellet, der festen skal vere, viste det seg at dette instrumentet var eit elektrisk orgel frå tjukkaste pastellfarga 80-tal! Det var eit sånt med to radar tangentar oppå kvarandre, og det var eitt volum uansett om eg trykka svakt eller hardt. Og den lyden.. eg får heilt vondt i hjarterota når eg skriv om dette.. det var ein blanding mellom panfløyte og trompet! Nei, det var eit skrekkscenario utan like, ingen tvil om det. Eg klaga til Helge, og det resulterte i at eg no har eit keyboard på rommet. Det keyboardet, som er heilt grusomt, skal eg spele på på søndag. At eg vel å frivilleg spele på eit keyboard seier litt om kor forferdeleg det orgelet var. Grunnen til at eg har keyboardet på rommet er at eg skal kunne øva på det når eg vil sånn at eg skal vere klar til søndag. Eg gler meg til søndag er over. Det er ikkje til å stikke under ein stol for å seia det sånn.

No er det litt over ein time til middag, sola skin og det er fredag. Livet er eigentleg veldig bra.

Eg gler meg til sommarferie!

2 Comments:

  • At 7:08 p.m., Blogger Johanne Pauline said…

    gratulerer med overstått tysk tentamen!! deilig følelse, det kan eg tenke meg! om noen uker e vi ferdig med tysk! FOR ALLTID! halleluja.

    men du, sier du ikkje "det e ikkje til å stikke under en stol..." ganske ofte? e det bevisst liksom? bare lurer eg..

    GOD HELG!! nyt solen og livet!

     
  • At 7:24 p.m., Blogger Johanne Pauline said…

    og du, den helgen du kommer på visitt, e det neste helg? altså, om en uke?!
    Konge!!

     

Legg inn en kommentar

<< Home