Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

onsdag, desember 20, 2006

Julekonsert og sjuk



Søndag deltok koret på julekonsert i Søle kyrkje her i Balestrand. Det var ei veldig koseleg stund i ei nyyyydeleg kyrkje! Vart heilt rørt der eg sto, for koret sang så bra :)
Og ja, eg har blitt sjuk! Eg har verdas verste immunforsvar, berre sånn at det er sagt, men det har kanskje folk forstått. Men no er det snart ferie og då har eg tid til å slappe av og bli frisk.
Eg likar å vere dirigent, korøving på onsdagane er eitt av høgdepunkta i veka. Det er herleg!





Sygnabertene extended version deltok òg!

1 Comments:

  • At 12:41 p.m., Anonymous Anonym said…

    sukk, jul i baleby....;)
    gudd jåbb med koret, astrid- stå på!!!!:)
    og forresten konge at dere kommer til bergen på turnè-gleder meg!!!;)
    ellers må du ha en herlig jesusfeiring!!:)
    klem,klem!!

     

Legg inn en kommentar

<< Home