Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

torsdag, november 09, 2006

CD- innspeling



Eg er ein stolt dirigent! Biletet er frå Nattcupen der eg lånte eit par englevingar. Biletet er tatt frå mi gode venninne, Stine Elise, sin blogg.

Guri meg, Sygnakoret har faktisk blitt ganske populært! I nabo"bygda" til Balestrand, Høyanger, er det ein mann som driv med å samle saman musikk frå heile Sogn og Fjordane til ein CD, og i går ringte han og ville ha med koret mitt. Det er jo ikkje koret mitt, men eg likar å kalle det det. Uansett, han drassa med seg utstyr opp til Sygna der vi tok opptak av "Jeg vil leve i lyset". Utruleg mange stile opp på innspelinga, og det vart overraskane bra! Koret er jo ikkje profft, men i forhold til korleis det var då vi byrja i haust var det veldig bra. Eg var veldig stolt over dei etterpå. Kor tid CD-en kjem ut veit eg ikkje, men eg skal i alle fall sikre meg eit eksemplar. Dette var artige greier, altså.

1 Comments:

  • At 10:49 a.m., Blogger Stine Elise said…

    Eg har dei opptaka dersom du vil ha dei, noko eg går ut i frå at du vil.
    Berre til å sei i frå:)

     

Legg inn en kommentar

<< Home