Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

søndag, juni 25, 2006

Mista mobilen

Eg har mista mobiltelefonen. Eg finn den i alle fall ikkje, og det er sjukt irriterande! Kjenner at eg får abstinensar. Elles har eg fått meg jobb på pleie og omsorg i kommunen der eg arkiverer ting og tang og tar telefonar. Kjekt nok det. I går gifta søstra mi seg, og eg var toastmaster ved kaffien. Det var utfordrande og veldig kjekt. Trur det gjekk ganske så bra faktisk! No skal eg leite litt meir etter mobilen.

2 Comments:

  • At 11:37 a.m., Blogger Johanne Pauline said…

    kjekt med bryllup!! vel overstått som toastmaster :D du e modig!

    no skal eg ha kjøretime!! oæ :p
    håper det går greit...

    snakkes en dag, håper eg, og eg e glad i deg!

     
  • At 5:21 p.m., Blogger Johanne Pauline said…

    en liten oppdatering hadde kanskje gjort seg, eller?

    KLEM!

     

Legg inn en kommentar

<< Home