Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

tirsdag, mars 14, 2006

Vår? Vår! Vår? Vår...?

I dag skin sola og det har den gjort nokre dagar no. Det synes eg er heilt fantastisk deilig. Sjølvsagt er det synd at vi sit inne på skulen når det er sol, men viss ein har slauretime så kan ein berre sitje og sjå utover fjorden og Guds frie nydelege natur. Det er så nasjonalromantisk at :) Eg håpar våren har komen for å bli. 17. mai bør blir ein fin dag her i Balestrand.

Asfalten er forresten litt tørr :) Isen har byrja åsmelte!

Kva kan eg sei om livet mitt for tida? Jo, eg har byrja eit nytt og betre liv. Snop, kake og brus har blitt kutta ut og treninga er trappa opp. I går sprang Stine, Åshild og meg 3000 m berre for å sjå korleis vi låg an. Vi låg særs dårleg an, og intrevalltrening må til! Fleire gonger i veka! Dette er ikkje noko vi berre har planlagt, dette er dønn seriøst og vil blir gjennomført!!

Off.. Eg og Runar er så tragiske begge to. Vi er like patetiske og desperate. Enno godt at vi kan le av oss sjølv :) "Han der skal eg gifta meg med, Runar!!" "Å SE på det bilde!"
Jaja.

Rom for hugleik!

I går hadde eg og Martine ein avtale om at vi skulle gjere lekser frå klokka 20.00 til 22.00. Ingen av oss klarte å gjennomføre det. Eg såg film med Arve og Martine åt snop medan Kari såg på. I dag gjer vi eit nytt forsøk på å ta igjen alle leksene. Korleis kjem til det til å gå?

Elles er det ikkje noko særleg nytt. Jo. Eg fekk 5/6 på kjemiprøven :D:D:D

1 Comments:

  • At 9:04 a.m., Blogger Johanne Pauline said…

    wow! gratulerer med kjemiprøven! knall! konge!! du e flink, astrid. no har eg nettopp hatt tysk prøve...vi måtte skrive 100 ord om krig...det var ikkje så vanskelig, for eg hadde nemlig skrevet teksten i går, fått en b-språk-elev til å rette deg, og pugget den..så eg gikk rimelig tidlig..hm, mistenkelig..? jaja! dette e vår siste blokk dag i tysk! blokkdager e hele dager med kun ett fag...halleluja! vil treffe deg snart!!! lykke til med treningen, snopestoppen, og skolen!

     

Legg inn en kommentar

<< Home