Mitt bidrag til verdsveven sitt mangfald

Eit veldig spanande og dramatisk liv har eg nok ikkje, men eg er av dei som set pris på dei små tinga i livet. Slik går no dagane!

fredag, oktober 06, 2006

Veke i Roma!

Ja, då var veka i Roma over! Alt i alt har det vore ei knall knall veke. Varmt, sol, pizza, is og masse gode vener :) For å nemne noko har tida gått med på å sjå colloseum (det var heilt kollosalt *host*), masse ruiner, ein haug med kyrkjer, paven, Vatikanstaten, Peterskyrkja, det sixtiske kapellet, spansketrappene, trevifontenen osb osb. Det var ganske mykje program, men òg veldig god tid til å slappe av og sulle. Herleg :) Vart ganske så solbrent i løpet av turen for det var fint vèr mest heile tida. Den eine dagen vi hadde fri vart det diverre overskya, men vi reiste på stranda berre i trass og låg der og hutra og fraus i vinden. Men brun vart vi :D
Eg har rett og slett hatt ei veke utan bekymringar! Trur eg hadde godt av dette.

I skrivande stund sit eg i Spydeberg hjå søskenbarnet mitt, Martine, og familien hennar. Martine går forresten òg i klassen min på Sygna. Det regnar og er surt, men faktisk vart eg litt fed up av all sola i Roma, så det var nesten litt godt med regn. I resten av ferien skal eg besøkje søster, svoger og vener i Oslo og så vere litt heime. Godt med ferie :)

Elles er det kjipt å ikkje vite kor ein har folk...

Roma kan anbefalast! Sjekk ut bilete på http://www.sygna.vgs.no/?vis=galleri&f=Roma%2006&id=1250Q569888KL22445IO56788#

4 Comments:

  • At 4:41 p.m., Blogger Johanne Pauline said…

    velkommen heim att!! du e så heldig som bare har kost deg en hel uke uten bekymringer!

    men SERIØST, må treffe deg! e du hjemme litt i slutten av ferien eller?

     
  • At 2:00 a.m., Blogger Stine Elise said…

    heisann struts:)
    how you doin'? eg er vonbroten, og eg saknar deg, og gler meg noko heidundrande mykje til du kjem tilbake til vakre alversund. eller no....:)
    klemmer

     
  • At 11:12 a.m., Blogger Johanne Pauline said…

    strutsafar-min! :p

     
  • At 10:10 p.m., Blogger Ingar T. Hauge said…

    Aah, Roma...en dag skal jeg også dit (forhåpentligvis).

     

Legg inn en kommentar

<< Home